TU NON ERES DE CEA SE...

20.07.2014 .- Ayer casi de manera espontánea, y tras la recomenTu non eres de Cea sedación de alguien, creamos en Facebook un grupo que definiamos como "TU NON ERES DE CEA SE...", pues bien, la iniciativa ha tenido una inmejorable aceptación.

El desorden propio de Facebook nos impide dar cifras reales, pero con ya 135 miembros, estamos seguros que el número de mensajes se acerca al millar.

Gracias a todos y menudos recuerdossss!!!!

Subimos algunos de los mensajes y estamos pensando la posibilidad de hacer un apartado espacial en la web con los "TU NON ERES DE CEA SE..."

Aqui van algunos (30)

1. TU NON ERES DE CEA SE... nunca comiches un colajet na acera do "Garriga"
  2. Tu non eres de Cea se non levaches un susto no "relojero"
  3. TU NON ERES DE CEA SE...No has comido de merienda Pan de Cea con Chocolate Chaparro
  4. TU NON ERES DE CEA SE nunca xogaches "as bolas" no "campo da Feira
  5. TU NON ERES DE CEA SE nunca xogaches ao "Bote Bote" na Praza dMaior
  6. TU NON ERES DE CEA SE...No has ido los domingos despues de Misa a tomar la Oreja y los Callos al Olegario
  7. Tu non eres de cea se nunca fixeches cola pa chamar pola cabina do telefono que esta onda floristeria
  8. Tu non eres de cea se nunca canta hes a famosa cancion de SOMOS DE CEA, BONITA ALDEA, ..
  9. Tu non eres de cea se non saltaches o muro pa bañarte nas piscinas antes de que abriran
  10. Tu non eres de cea se non te acabou botando a señora casilda da flin flon
  11. Tu non eres de cea si nunca fuches buscar auga a fonte santa da Grela
  12. Tu non eres de Cea si os sabados a noite e os domingos despois da misa non ias o Verde-Farol.
  13. Tu non eres de cea senon pasabas horas e horas nas escaleiras frente a floristeria.
  14. Se nunca xogaches na rúa do Fermín.
  15. Tu non eres de Cea si non veran cando chegabas tarde non te puñas a arranxar o mundo na banqueta da Marcelina.
  16. Se nunca fuches xogar o Campo da Saleta.
  17. TU NON ERES DE CEA SE nunca fuches ver un partido do Cea ó Lodairo
  18. Tu non eres de Cea si nunca xogaches os vaqueros cun rifle feito dun casqueiro,no Lodairo.
  19. Tu no eres de Cea si nunca te cortaste el pelo con Ferrol
  20. Se nunca te bañaches no Cántaro.
  21. Si no conoces el buen Pan y la buena gente de Cea!!!
  22. TU NON ERES DE CEA SE nunca te bañaches no cántaro
  23. Tu non eres de Cea si nunca xogaches na sala de xogos do Castor e metias cartos no giradiscos pra escoitar musica.
  24. Se nunca te metiches nas fontes da Praza Maior no verán.
  25. TU NON ERES DE CEA SE nunca fuches de bottellón ao Lodairo pola Saleta (vale para todalas xeracións)
  26. Tu non eres de Cea si nunca cantaches O Paxaro sonno eu..
  27. Tu non eres de Cea , se non baixaches do Lodairo ou polo Bacelo.
  28. Tu non eres de Cea se...nunca fuches o Pascuas
  29. TU NON ERES DE CEA SE nunca fuches lavar as tripas do porco na matanza ó Mañoso
  30. TU NON ERES DE CEA SE non lembras o Reloxo encima da Casa do Concello e a Praza sen Torre e en terra (a ver o valiente que o lembra)

Por cIerto, si estás registrado, puedes comentar este artículo y añadir más "TU NON ERES DE CEA SE..."