Festa do Pan 2014: En Fotos

14.07.2014 .- Resumimos a pasada Festa do Pan de Cea, en 43 Fotos, e en todo o contido que compartimos até o momento.

Lembramos que tamén subiremos unha galería que vós mesmos, os participantes da Ruta dos Fornos, nos estades mandando ao noso perfil de Facebook. Esperaremos a ter algunhas máis e compartiremolas no nosto apartado En Fotos.

Para ver as fotos da Festa do Pan preme no enlace que segue ou no apartado En Fotos de flickr

Festa do Pan 2014 (06.07.2014) - 43 fotos