Mensaxe de erro

• Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? en include_once() (liña 1374 de /home/s15b4e12/public_html/concellodecea.com/web/includes/bootstrap.inc).
  • Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls en menu_set_active_trail() (liña 2405 de /home/s15b4e12/public_html/concellodecea.com/web/includes/menu.inc).

Ruta do Fornos: festa do Pan 2014

04.06.2014 .- Xa podemos adiantar algo da edición deste ano da Festa do Pan. Iniciativa novidosa, A Ruta dos Fornos. De momento pouco máis podemos dicir. Ruta do Fornos. Festa do Pan 2014

Eso si, a xente que esté interesada en colaborar de xeito desinteresado (nunca económicamente, por suposto), coa súa presenza nalgún posto de axuda a realización desta actividade que contacte con nós ou ben co Consello Regulador da IXP Pan de Cea, aos interesados informaráselle de que se trata esta labor de voluntariado e con que serán agasallados.

Xa queda menos.... está cerca a 23ª Edición da Festa de Exaltación do Pan de Cea

Galego