Festa do Pan. Ano 23

30.05.2014 .- Un ano máis o campo dAs Cantareiras de Ardebullo deron o Pregón o ano 2013a Saleta acollerá a Festa de Exaltación do Pan de Cea. O Consello Regulador da IXP Pan de Cea coa colaboración do Concello de San Cristovo de Cea está a ultimar o programa, que este ano tera novidades importantes.

Agardamos poder ampliar información nas vindeiras datas.

Lembramos que a Festa do Pan celébrase en Cea o primeiro domingo de xullo, e que ano tras ano acolle a milleiros de persoas desde 1992.