II PLAN DE RESCATE DA XUNTA DE GALICIA

25.02.2021.- A Xunta de Galicia ven de publicar as bases para o II Plan de Rescate aos sectores afectados pola crise sanitaria do Covid-19.

Compartimos 8 infografías que resumen as catro liñas que sairon: Autónomos, Microempresas, Hostelería e Outras Actividades.

Nas infografías podedes ver os detalles máis relavantes de cada liña.

Compartimos asimesmo, as axudas recibidas pola hostelería na comarca e na provincia no I Plan de Rescate.

AUTÓNOMOS

MICROEMPRESAS

HOSTELERÍA

OUTRAS ACTIVIDADES