Mensaxe de erro

• Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? en include_once() (liña 1374 de /home/s15b4e12/public_html/concellodecea.com/web/includes/bootstrap.inc).
  • Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls en menu_set_active_trail() (liña 2405 de /home/s15b4e12/public_html/concellodecea.com/web/includes/menu.inc).

Festa do Pan de Cea 2018

25.05.2018.- Presentamos á vez co Consello Regulador da IXP Pan de Cea a XXVII Festa do Pan de Cea, evento que coorganizamos. Trátase dun cadro do artista Xosé Gonzaález Freixedo "Mitra". Agardamos que vos guste. Amplíase premendo nel.

XXVII Festa do Pan de Cea