Corpus 2014

25.06.2014 .- O pasado domingo, 22 de xuño, Cea amencía cun aspecto diferente. Como é xa tradición un importante grupo de veciños  involúcrase na elaboración de alfombras florais en boa parte da Vila con multitude de símbolos que representan ao noso pobo.El Pan de Cea representado en las Alfombras de Corpus

Unha bonita iniciativa que chamou a atención de visitantes e peregrinos que se atopaban en Cea.

Queremos agradecer o traballo desinteresado de todos os que aportaron o seu graniño de area, e que a iniciativa perdure no tempo.

No enlace que segue, e no noso apartado En Fotos (de Flickr), podedes ver unha galería de 50 imaxes que resumen o día de Corpus en Cea. Esperamos que vos gusten!

Ver Fotos de Corpus 2014 (50 fotos)