Mensaxe de erro

• Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? en include_once() (liña 1374 de /home/s15b4e12/public_html/concellodecea.com/web/includes/bootstrap.inc).
  • Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls en menu_set_active_trail() (liña 2405 de /home/s15b4e12/public_html/concellodecea.com/web/includes/menu.inc).

23 Festa do Pan de Cea: Ruta do Fornos

25.06.2014 .- Chega xullo e co mes, sempre o primeiro domingo, chega a Festa de Exaltación do Pan de Cea. Tras 22 años de percorrido, o evento xa alcanzou madurez e un oco na axenda da boa gastronomía galega.Ruta dos Fornos 2014

E este ano chega con novidades, con novidades relacionadas, como non pode ser doutro xeito, coa gastronomía. A Ruta dos Fornos engade un día máis á celebración e que agarda, de forma humilde, converterse nun evento con sentido propio e que complemente perfectamente a Fiesta del Pan. Consiste nunha ruta gastronómica polos antigos fornos de Pan de Cea, aqueles lugares onde as familias de Cea, por semanas, cocían o Pan de Cea. Escolléronse catro Fornos para esta primera edición, O Forno do Lodairo, o Forno da Parapeta, o Forno do Santo e o Forno da Cruz. En cada un deles haberá unha selección de pinchos. Todos estos pinchos son con produtos galegos de calidade maridados con Pan de Cea.

A degustación nos cuatro fornos dun pincho máis un viño terá un prezo simbólico de 5 euros, e ademais, en tres locais colaboradores poderanse degustar pinchos, tamén con produtos galegos de calidade, coas consumicións que o participante elixa.

Na Praza da Panadeira, ao lado do Forno do Lodairo, haberá tamén un Showcoocking ou Cociña en Vivo, en onde Enma Pinal Osorio preparará 4 exquisitos platos con Pan de Cea como produto estrela para degustación do público asistente.

Todo elo con animación nas rúas de Cea a cargo da charanga Castro Bello.

Ademais todos os participantes entrarán no sorteo de 2 entradas para o Xantar Organizado, ao día seguinte, no Recinto da Festa do Pan.

Cocina en Vivo en la Fiesta del Pan 2014

Galego