Mensaxe de erro

• Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? en include_once() (liña 1374 de /home/s15b4e12/public_html/concellodecea.com/web/includes/bootstrap.inc).
  • Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls en menu_set_active_trail() (liña 2405 de /home/s15b4e12/public_html/concellodecea.com/web/includes/menu.inc).

Próximos Proxectos... Moi pronto!!!

04.09.2014 .- Despois dun mes de agosto sen apenas actividade pola época do año, volvemos con forza e anunciamos futuras accións para a web:

• Acabando de maquetar unha nova colaboración na web. Trátase dun novo artigo do noso colaborador O Xiada, que nos fixo chegar xa o pasado 14 de agosto, que titula "Dannas e Sonnas, o Reloxo da Praza". Do mesmo non imos adeiantar nada, pero a partir de mañá poderedes velo no sue apartado correspondente, e como sempre, moi interesante o artigo.
  • A punto de acabar tamén o Especial das Festas da Saleta 2014. A partir de mañá tamén se poderá ver a primeira parte, una parte adicada á propia Virxe da Saleta.
  • Con case todo o material inicial recopilado para o Especial Banda de Gaitas de Cea que consideramos debe ter o seu propio espazo ampliado na nosa web.

Esperamos que todas estas novidades sexan do agrado de todos.

Galego