Grazas

29.05.2014 .- Despois dun mes coa web baixo mínimos, onte, 28 de maio, reabrímola coa maioría dos contido que tiña, pensando en poder aportar un novo deseño, máis intuitivo e adaptado á tecnoloxía de hoxe. A web adáptase aos novos dispositivos, máis comúns que fai un tempo, como teléfonos intelexente e tabletas, agardamos que o cambio fora do agrado de todos os que a diario nos visitades e contamos que as novidades que pouco a pouco iremos engadindo fagan que sigades tomando esta web dentro das vosas "favoritas"

Por outra parte, pensamos na posiblidade de que exista un rexistro de usuarios, que se fará a traves da web ou conectándose con Facebook para poder interactuar na mesma, comentar nos apartados que se habiliten para elo e máis, incluso engadir á web aportacións propias. Estas opcións de momento non están dispoñibles.

Todos os apartados na parte inferior marcan o idioma do apartado, e un enlace para a traducción aos idiomas dispoñibles, polo de agora español e galego. Tamén no pé de todas ás paxinas dispoñemos da posibilidade de poder cambiar o idioma.

Seguiremos actualizando e traballando para poder mantervos informandos de todo canto aconteceza no noso Concello, aportando documentos históricos e todo aquelo que poda ser da vosa interese. Moitas grazas pola vosa visita.