Pan de Cea: Historia (fotos)

02.07.2014 .- Estamos na semana do Pan en Cea, estamos na semana da Festa do Pan, estamos na Semana da Ruta dos Fornos, e para celebralo dun xeito especial compartimos con todos 3 fotos, polo momento, da Historia do noso produto estrela.

As tres fotos teñen un especial valor, e dúas delas son produto dunha donación anónima de 1909, que gardabamos cun cariño especial e que estamos seguros que serán do voso agrado.

Xa están dispoñibles no apartado Proxecto Historia, como sabedes, subímolas en orde inverso, por tanto son as tres primeiras do apartado.

Vendendo no trigo, diante do "Forno da Capilla" (desaparecido na actualidade), e portando o Pan de Cea podería ser o título das tres imaxes, as dúas primeiras de 1909 e a última de 1982.

Mira o apartado Proxecto Historia, e se estás rexistrado agardamos polos teus comentarios.